۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰

استاندار بوشهر:

زیرساخت‌های روستایی استان بوشهر توسعه می‌يابد

زیرساخت‌های روستایی استان بوشهر توسعه می‌يابد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های روستایی استان بوشهر توسعه می‌يابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: دولت تلاش ویژه‌ای را برای ارائه بهترین خدمات به مردم در شهرها و روستاها داشته است.

وی رفع مشکلات روستاها را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دولت عنوان کرد و ادامه داد: طرح‌های بسیار خوبی در سطح روستاها اجرا می‌شود که می‌تواند زمینه ساز توسعه روستاها باشد.

استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای توسعه زیرساخت‌های روستایی در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: ایجاد زیرساخت‌ها نقش بسیار مهمی در ماندگاری در روستاها خواهد داشت و با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

وی یکی از برنامه‌های مهم برای توسعه روستاها را ایجاد اشتغال با محوریت روستاها عنوان کرد و افزود: توسعه راه‌ها نیز یکی دیگر از اقداماتی است که در سال‌های اخیر به جدیت دنبال شده است.

سالاری از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای استان خبر داد و گفت: سال گذشته در همه روستاهای بالای یک هزار نفر استان بوشهر زمین چمن مصنوعی ساخته شد و امسال نیز این طرح برای همه روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان اجرا می‌شود.

وی همچنین از ساخت زمین والیبال برای همه روستاهای بالای ۴۰۰ نفر جمعیت استان خبر داد و اضافه کرد: بوستان‌های امید نیز در همه روستاهای استان بوشهر ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر توسعه راه‌های روستایی را گامی بسیار مهم در ایجاد رضایت‌مندی بین روستاییان دانست و گفت: در این راستا طرح‌های خوبی در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در این آئین به افتتاح راه روستایی آب‌طویل - تل‌اشکی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال و به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا شده است.

فرزاد رستمی، عرض این محور را شش متر عنوان کرد و ادامه داد: این محور فاصله دو روستای آبطویل و تل‌اشکی را از ۱۵ کیلومتر به ۲.۵ کیلومتر کاهش خواهد داد.

کد خبر 2897026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha